Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 14:29:18 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/04889 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu linn, Kesk tänav T4 // Merekalda 
tänav T3 // Suur-Toome tänav T1 // Suur-Toome tänav T2 // Vana-Pärnu 
metsapark // Väike-Toome tänav T2 (Sidevõrk) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatud tegevuse võimalikkus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27281296>  (menetlus nr: 
477162), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (NELE RENT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister